MULAKAN DENGAN

Kamus Percuma

kata atau frase:

kamus online: terjemah dari bahasa indonesia ke bahasa inggris atau sebaliknya, dan juga dari bahasa inggris ke bahasa inggris on-line.

Thursday, December 9, 2010

Nutrisi 123

Hari ini merupakan hari ke - 8 aku minum minuman di kelab mesra nutrisi 123 di Telok Panglima Garang. Kesan yang amat ketara ialah badanku terasa ringan dan tubuhku segar. InsyaAllah akan ku usahakan mengurang berat badan yang sekarang mencecah 84.5 kg. Aku target badanku akan turun dalam masa 2 bulan sebanyak 10kg...target aku. Kalau Encik Shahbudin boleh munurunkan berat badan dari 83kg turun ke 67kg dalam masa dua bulan, kenapa aku tak boleh.?

Ramai testimoni yang telah aku jumpa yang mengatakan tidak susah untuk menurunkan berat badan dengan hanya minum-minum saja..woi.. Minum satu hari sudah dapat melihat perubahan dalam diri kita. Sesiapa yang sakit lutut, kaki dan sebagainya boleh mencuba produk ini untuk melihat keberkesanannya terhadap tubuh kita.

Sesiapa yang ingin mencuba boleh call aku: 0193414947

No comments:

sila klik




Image