MULAKAN DENGAN

Kamus Percuma

kata atau frase:

kamus online: terjemah dari bahasa indonesia ke bahasa inggris atau sebaliknya, dan juga dari bahasa inggris ke bahasa inggris on-line.

Saturday, July 30, 2011

Aktiviti Hari Ini 30 Julai 2011



Hari ini jam 12.00 th aku dan keluarga pergi ke Selayang untuk mengambil geran motor yang telah ku beli pada tahun lepas. Nasib baik tidak sesat semasa ke kedai moto tersebut. Aku tiba di sana jam 1.15 petang... Balik ke Telok melalui Sg Buluh melaui PLUS dan melalui KESAS. Kemudian singgah di Shah Alam. Semasa di Shah Alam aku mencari Jus Tok Guru dan kujumpa tempatnya berdekatan dengan Stadium Shah Alam. Aku membeli produk Jus Tok Guru. Antara produk TOk Guru yang aku beli :

1.RuQ-SYa

2.Cuka Epal

3. Madu

4. Pelembut hati

5. Kismis Tok Guru

6. Dll

Laman web www.tokguru.net

No comments:

sila klik




Image