MULAKAN DENGAN

Kamus Percuma

kata atau frase:

kamus online: terjemah dari bahasa indonesia ke bahasa inggris atau sebaliknya, dan juga dari bahasa inggris ke bahasa inggris on-line.

Sunday, February 12, 2012

Monavie

Lama tak update blog aku nih..... Aku nak mula dengan monavie - merah nih... sebenarnya aku dah 2 bulan kenal monavie ni. aku buat tak kisah je... selepas aku dapat tahu kesan yang positif daripada keluargaku sendiri, aku mula meminumnya setiap hari bermula hari ini. Jiran aku tuh kencing manis, jari dah hitam kesan kencing manis tu...selepas minum monavie ni selama 2 minggu, kencing manisnya tiada...tu yang aku terpegun dengan produk jus monavie ni (dengan izin Allah). Begitu juga dengan keluargaku. Kawan aku yang strok tak dapat pegang apa2...boleh pegang benda selepas menagmbil produk monavie ni (dgn izin Allah). Banyak lagi aku degar kelebihan produk mopnavie ni....

Antaranya:

Aku belilah beberapa botol..sesiapa yang nak, aku nak jual murah je....nak kongsi sama-sama:
sebotol aku jual RM99.00(ungu) - murah tuh...biasa rm120.00 (dah untung rm21.00). MERAH pulak RM109.00 - biasa RM135.00
Call lah aku sesiapa nak!! memang berkhasiat... No tel ada atas blog aku nih...

No comments:

sila klik




Image